מידד טסה לטוקר: "הרב אלבז הציל אותי" • ומי יופיע בחתונתו?

    טוקר שאל איזו תזמורת תנגן בחתונתו וטסה השיב כי הטעם שלו במוסיקה "זה חיים ישראל"
    עמית דניאל 4 Comment on מידד טסה לטוקר: "הרב אלבז הציל אותי" • ומי יופיע בחתונתו?

    מידד טסה התארס ומנחם טוקר ב"זמן אוויר" חייג בהפתעה כדי לשאול עם מי ומה מתוכנן לנו בחתונת השנה? • וגם, איזו סגולה טסה עשה והוא מציין אותה שהועילה לו מאד?

    מידד טסה
    טוקר שאל איזו תזמורת תנגן בחתונתו וטסה השיב כי הטעם שלו במוסיקה "זה חיים ישראל"
    11:30
    06.05.24
    חדשות קול חי No Comments on פינוי האוכלוסייה מרפיח; חמאס מאיים להפסיק את המשא ומתן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מידד טסה התארס וזו היתה סיבה מספיק טובה עבור מנחם טוקר לחייג אליו בהפתעה בשידור חי. לאחר שטסה ענה והבין כי הוא בשידור חי, הוא סיפר "אכן, נכונות השמועות, ברוך השם זכינו לקבל את הזיווג מהשם יתברך. התארסתי עם אליה סומך מכוכב יעקב".

    בהמשך השיחה עלו זיכרונות על חסידישקייט טוקר הנחה שנים רבות ועל תחילתו של טסה עוד כילד פלא ששר והופיע ברחבי הארץ והעולם.

    טוקר שאל איזו תזמורת תנגן בחתונתו וטסה השיב "כל מי שיגיע בע"ה יעלה וישיר. ביניהם חיים ישראל וזמרים מוכרים ואהובים מהתעשיה החסידית והמזרחית. כל מי שיבוא, יוזמן לשיר". טוקר התעניין מי הרב שיקדש אותו וטסה השיב מיד "כמובן שהרב ראובן אלבז. הוא אחראי על הכל. כל מה שיש לי" הוסיף טסה "זה בזכות הראש ישיבה, הרב אלבז, ששמר אותי והציל אותי ממש".

    טוקר שציין את התמדתו של טסה בתורה, אמר כי הוא זוכר תקופות בהן היה קשה לראיין את טסה בשל סדר יומו התורני "אני זוכר שנים שהיינו צריכים לראיין אותך, היינו צריכים לעשות קומבינות ולחפש מספר של מספר של אנשים שלמדו אתך, חברותות".

    טסה איחל לסיום "שיהא זיווג הגון לכל מי שצריך בעתו ובזמנו. הקב"ה מסדר לכל אדם זיווג בדיוק בזמן" אמר טסה וסיפר כי הוא חושב שלהקדים את ההתארגנות לשבת, יכול לסייע כסגולה וכהנהגה טובה "אני חושב שלהקדים שבת, במובן של ההתארגנות לשבת, זה חשוב. זה דבר שאני עשיתי והועיל" אמר.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      מזל טוב מידד,בנין עדי עד